Dlaczego warto?
W umowie leasingu, kredytu i w umowie flotowej kompleksowa likwidacja szkody komunikacyjnej stanowi wartość dodaną dla klienta. Dla firm, które dysponują własną flotą pojazdów, kompleksowa likwidacja szkody komunikacyjnej to optymalizacja kosztów działalności.
PEŁNA OBSŁUGA FLOTY OD A DO Z
Kompleksowa opieka nad szkodami flot i pojazdów leasingowych
PROFESJONALNA LIKWIDACJA SZKÓD
Dzięki dopracowanym procesom i współpracy z ekspertami gwarantujemy zadowolenie klienta
ROZLICZENIE SZKODY ZA KLIENTA
Likwidacja szkody od zgłoszenia do odbioru pojazdu – minimalne zaangażowanie klienta
7 LAT
DOŚWIADCZENIA
Doświadczenie zespołu gwarantuje najwyższy standard obsługi
NOWOCZESNE
ROZWIĄZANIA
Zaawansowana technologia wspiera klienta na każdym etapie likwidacji szkody
WARTOŚĆ DODANA DLA KLIENTA
Klient zyskuje dodatkowe korzyści do umowy leasingu, kredytu, wynajmu
PEŁNA OBSŁUGA FLOTY OD A DO Z
Kompleksowa opieka nad szkodami flot i pojazdów leasingowych
- Dedykowany numer do zgłoszenia szkód
- 4 kanały zgłoszenia szkody: online, aplikacja mobilna, e-mail, telefon
- Cały proces odbywa się po stronie CAS
- Partner udostępnia klientowi informacje o procesie likwidacji z własnym logo (na stronie www partnera i w dokumentach polisowych)
- CAS udostępnia aplikację mobilną do zgłaszania szkód z logo partnera
PROFESJONALNA LIKWIDACJA SZKÓD
Dzięki dopracowanym procesom i współpracy z ekspertami gwarantujemy zadowolenie klienta
- Certyfikowane serwisy naprawcze dają gwarancję jakości naprawy
- W procesie likwidacji biorą udział certyfikowani rzeczoznawcy oraz radcy prawni
- Klient otrzymuje auto zastępcze bez zbędnych formalności
- Krótki czas likwidacji szkody wpływa na satysfakcję klienta
ROZLICZENIE SZKODY ZA KLIENTA
Likwidacja szkody od zgłoszenia do odbioru pojazdu – minimalne zaangażowanie klienta
- CAS przejmuje na siebie cały proces likwidacji szkody
- Klient zgłasza szkodę, a dalsze kroki pozostają po stronie CAS
- Klient wykonuje tylko 3 czynności: zgłasza szkodę, przekazuje auto do serwisu, odbiera naprawiony pojazd
- Klient nie jest obciążony kontaktem z Ubezpieczycielem ani ryzykiem popełnienia błędu
- Do dyspozycji klienta są radcy prawni - w razie problemów prawnych ze szkodą
7 LAT DOŚWIADCZENIA
Doświadczenie zespołu gwarantuje najwyższy standard obsługi
- Doświadczenie CAS to już 135 000 zlikwidowanych szkód
- Każdego miesiąca likwidujemy 2000 szkód pojazdów
- Pod opieką CAS jest 120 000 pojazdów naszych Partnerów
- Średni czas likwidacji szkody klienta w CAS to 14 dni
- Klienci mają do dyspozycji 300 certyfikowane serwisy naprawcze w całej Polsce
- Nasz zespół to 30 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA
Zaawansowana technologia wspiera klienta na każdym etapie likwidacji szkody
- Autorski system informatyczny do zarządzania procesem likwidacji szkody
- System powiadomień SMS o statusie szkody
- Aplikacja mobilna do zgłaszania szkody na iOS i Android z logo Partnera
WARTOŚĆ DODANA DLA KLIENTA
Klient zyskuje dodatkowe korzyści do umowy leasingu, kredytu, wynajmu
- Oszczędność czasu klienta
- Minimum formalności po stronie klienta
- Szybka naprawa pojazdu (średnio 14 dni)
- Obsługa prawna w przypadku sporów z Ubezpieczycielem