O nas CAS Centrum Asysty Szkodowej sp. z o.o. specjalizuje się w organizacji procesu likwidacji szkody ubezpieczeniowej samochodu od jej zgłoszenia po odbiór sprawnego pojazdu. CAS współpracuje z bankami, firmami flotowymi i towarzystwami leasingowymi, zapewniając kompleksową obsługę szkód ich klientów i pracowników.
Dzięki współpracy z CAS właściciel pojazdu oszczędza czas, a jego szkoda jest profesjonalnie likwidowana przy minimalnym zaangażowaniu klienta. Nad całością czuwa zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Do dyspozycji klienta są także rzeczoznawcy, kancelarie prawne i certyfikowane przez CAS serwisy naprawcze.
Procedura whistleblowing
Procedura whistleblowing to wewnętrzny system powiadamiania o zawuażonych nieprawidłowościach w Centrum Asysty Szkodowej sp. z o.o.
Obowiązuje ona od 25 września 2024 roku i określa katalog naruszeń, zasady i tryb zgłaszania oraz prawa i obowiązki podmiotów postępowania.
Wyciąg z procedury whistleblowing
Obowiązek informacyjny
135000
naprawionych aut
2000
szkód miesięcznie
120000
aut pod opieką
14
średni czas likwidacji
300
serwisy naprawcze
30
ekspertów w zespole